Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~side | użytkownik

imię i nazwiskokuba adresgdańsk zarejestrowany24.11.2009 @13:50:34 ostatnio na stronie07.02.2011 @18:05:50



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9431613
digarty1 komentarze76 posty na forum8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~maciejos    17.05.2010 @23:22:07
ja oceniam projekt a nie wykonanie, nie ma znaczenia czy maluje sciany czy nie. a projekt to wielka lipa
~Nati645    17.05.2010 @20:41:51
Tak to ja słońce;*
_______
Nie dziękuj,oceń

Dziś patrzę w me czarne lustro i widzę Anioła ze złamanym skrzydłem.
oSZUkam czas.
Ucieknę.
Od tych wszystkich smutnych spraw.
~Nati645    16.05.2010 @21:18:19
O kurde xD aż mi miło
Tarnów powiedzmy
_______
Nie dziękuj,oceń

Dziś patrzę w me czarne lustro i widzę Anioła ze złamanym skrzydłem.
oSZUkam czas.
Ucieknę.
Od tych wszystkich smutnych spraw.
~kiuvert    10.03.2010 @16:29:31
nie
~zero31    01.03.2010 @21:39:35
dzieki



5
~OldstyleS    27.02.2010 @15:30:38
dzięki
~kiuvert    24.02.2010 @17:02:47
http://psychokocur.digart.pl/

masz i se obczaj glabie
~Blackgirl93    11.01.2010 @16:04:08
spoko spoko ;p a try wbijaj do mnie :P
~Niare    10.01.2010 @01:23:52
Witam w grupie.
~tebes    28.12.2009 @20:56:24
podkręć style potem wrzucaj tu - bez urazy:D
_______
ToBanishSanity...
~Graffitimaster    22.12.2009 @13:33:18
no pracuj.
pozdrawiam
~bajbuska92    19.12.2009 @15:18:22
wooow jest zajawka widze juuupi super pracki
~szaraq    09.12.2009 @10:13:26
Obiło mi się o uszy :P. Dzięki.
ostatnio edytowane: 2009-12-09 10:13:37
~aefgie    08.12.2009 @21:44:41
Nom niestety Ale kazdego mozna podrobic;]
~aefgie    04.12.2009 @16:26:21
Dziekoweczka;]
~Dilok    03.12.2009 @19:16:20
no, ale opis to masz zajebisty :DDDDDDDDDDD
_______


~ira1    02.12.2009 @17:33:35
bardzo mi się podoba Twoja ostatnia praca-szkoda, że nie mogę skomentować
(po otworzeniu digartu brak miejsca na komentarz, a pracę widać tylko
częściowo.)
~eslem    24.11.2009 @15:20:15
fajnie,ze jestes,jak ktos jeszcze dojdzie,to zaczniemy cos ustalac
pozdro
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt